Träningskläder på G

2kommentarer

Idag ska det jobbas kväll igen, segt att man åker hemifrån när sambon kommer hem... Dock har jag hittat ett par snygga löpartajts som jag ska köpa, och dessa fanns bara på Backaplan, så varför inte ta en uppfriskande promenad på ett par km bort dit istället för att ta bussen?
Har det sista börjat äta nyttigt och slutat helt med godis och dyl, och har på 1,5 vecka gått ner 3 kg. Känns som en bra början på en höstträningssäsong! Som sagt var, milen innan jul!
 
 

2 kommentarer

Emma

04 Sep 2012 21:05

WOW vad du är duktig tänk att du är så grym! Jag är så inspirerad av dig och imponerad och avundsjuk!! Jag försöker med detsamma, dock tillåter jag mig själv att äta en ruta 86% mörk choklad 2-3/ggr i veckan för att klara av det ;)

Svar: Ja, lite måste man ju unna sig, men det är just det där suget efter godis och sådant som jag tidigare haft nästan hela tiden som jag vill bli av med bara. Sedan ÄR det ju gott med onyttiga saker. ^^
NeutronSt4r

Emma

05 Sep 2012 12:21

Jag förstår precis, jag har samma sak, just därför jag unnar mig! Men det är nog egentligen dumt eftersom det är det som triggar suget! :/
Men någon gång måste man ju "synda" annars är det ju inte värt att fortsätta ^^

Svar: Precis. ^^ Gotta live a little. ^^
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej