Gårdagens träning

0kommentarer

Träningen bestod slutligen av att jag cyklade 15 min (kort tid jag vet men mer hanns inte med), och höjde motståndet på cyklingen ganska mycket efter varje 5 min.

Slutresultat: mycket trött i benen och rejält utpumpad efter träningen. Nästa gång blir det 25 min (minst)!

Anledningen till att jag inte hann mer var att jag och min sambo skulle träffas neere på stan när han kom tillbaka från Uddevalla och äta en bit, vilket vi gjorde på Espresso House på Centralen. Chai latte, mums!
 

 
Jag testade även att springa en liten kort stund på väg från lägenheten till gymmet och det gick väl hyfsat, med tanke på att jag hade mina Vibram på mig och dessa inte har någon som helst dämpning alls, så jag tror det kommer gå riktigt bra med mina vanliga gympadojjor. =)
 
För er som inte vet vad Vibram Fivefingers är så ser de ut så här och är till för barfotalöpning:
 


Kommentera

Publiceras ej