Bra start på dagen

1kommentarer

Känner att idag kommer bli en bra dag, kom upp i tid och hann med bussen till jobbet med en minut till godo. Perfekt mariginal. ^^ Finns en vattenmelon i kylen hemma (mums) och jag har lunch med mig till jobbet så slipper lägga onödiga pengar på det. =)
 
Frukosten hamnade lite i kläm men en kopp te på jobbet får duga som provisorisk frukost till mellanmålet vid 11-tiden. Har jobbat tre dagar i sträck nu och har 2 dagar kvar innan nästa lediga dag så känner att jag kommer vara lite mör när jag kommer hem men det ska botas med ett träningspass på gymmet och Civ som belöning. =)
 
Det enda trista är ju att min sambo ska iväg till Uddevalla idag och kommer inte hem förrän sent ikväll, men det är smällar man får ta... Ibland kan man inte få allt. ^^
 
För övrigt har min mamma namnsdag idag, Anette den 9 september. Grattis mamma! <3
 

1 kommentarer

Emma

09 Sep 2012 11:04

Åh heja dig! Du är så grymt duktig! Du gör mig motiverad jag ska också ge mig ut och träna idag! Heja dig du är awesome! Saknar dig! <3

Svar: Du är awesomigare! ^^ Vi är awesome! Heja oss!
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej