Sista jobbdagen innan tenta

0kommentarer

Idag är det den sista dagen som jag jobbar innan jag är ledig i en dryg vecka inför min tenta. Eller ja, jag ska in och jobba lite på jkvällen på lördag men det räknas nästan inte. ^^ Är ju massa extra betalt för OB-tillägget för helg så det är ju nästan lyx. ^^
 
Igår vart det en "slapp-dag", med en hel del SMITE, iofs en hel del pluggande också, och sedan avslutades dagen med en lång session Tomb Raider. Är ett riktigt spännande spel och jag vill verkligen veta hur allt kommer sluta!
 
Idag ska det troligtvis bli en sväng till Lindholmen för att rensa kylskåp och frys, kommer tyvärr bli en hel del att slänga då det helt enkelt inte finns plats i de nya för allt. =/ Men vet dock att det liggee en infryst bit nötfärs, så ikväll blir det TACOS! =D
 
Ska försöka att innan veckan är slut ta mig bort till Life Health and Fitness för att skaffa nytt gymkort, för idag skall vi till vårt gamla gym Sportlife på Lindholmen och säga upp våra kort. Blir lite långt att åka till närmaste Sportlife nu tyvärr, annars har jag varit väldigt nöjd med det under tiden på Lindholmen. =) Så kan varmt rekommendera Sportlife (eller Nordic Wellness som det heter nu) på Lindholmen. =)
 
Kom på att jag har glömt lägga upp bilder på den nya lägenheten, har varit så mörkt när jag kommit hem de flesta dagarna så det hade inte blivit några bra bilder, men ska försöka hinnan idag eller imorgon. ^^
 
Nu blir det tillbaka till jobbet, innan jag slutar kl 13. ^^
 

Kommentera

Publiceras ej