SMITE gems ftw

1kommentarer

Igår var det en mycket speciell dag, för jag blev nämligen stolt ägare till ett Artemis Convention 2012 skin och 800 gems! Det var min underbara sambo som fixat deta åt mig, för han vet hur jag suttit och suktat efter det skinnet ända sedan jag såg det första gången... Sedan gör det ju inget att artemis är en av mina absoluta favoritgudar att spela i SMITE. ^^ Så himla snyggt är det!
 
Detta gjorde ju såklart att jag var tvungen att spela SMITE igår, bara för att testa mina nya skins, och få spelat bort lite av suget som jag har haft. Det blev 3 matcher med Emma, en conquest där vi vann överlägset och två arenas, där jag och Emma körde vår berömda Ymir-Hades combo. ^^ Ägda blev dem!
 
Idag är det jobb (sista jobbdagen i denna veckan) och sedan blir det troligtvis lite SMITE när jag kommer hem för att sedan nörda Lost Odyssey tills ögonen inte kan hålla sig öppna längre! ^^ Känner mig ganska pigg just nu men det kan ju ändra sig efter en hel dag på jobbet, särskilt om det blir en sådan där dag när inget händer. =/
 
Avslutar med bilder på mina nya skins. KÄRLEK!
 

 
 
 
 

1 kommentarer

Emma Johansson

30 Jan 2013 22:34

Vi måste nörda gärnet!!! Nya skin kan ju inte betyda mer än good luck?!!!! ^^
Får bli när sambosarna är iväg och vi har datorerna för oss själva ;) Älskar artemis-skinnet! Så coolt! <3

Svar: Eller hur?! Är såååå nöjd. ^^ Nörd for the win!
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej