Seeeeegt

1kommentarer

Ja då har man återigen inget att göra på jobbet, jag måste vara sjukt effektiv eftersom det funnits så mycket att göra förr. =P Hade helst av allt velat sätta mig och bara skriva lite på akuten men det är ju olika områden på sjukhuset så då får ju kirurgen betala för at jag jobbar åt akuten så det får jag inte göra... Muh. Ska höra med min chef ifall jag kan sitta och jobba för akuten men på Operation, bara det att jag stämplar ut och så för kirurgen. =/ Hoppas det går. =) Blir galen av att inte ha något att göra!
 
Saknar verkligen att ha saker att göra hela tiden, och skrivandet på akuten. Det gör mig skogstokig att bara sitta av tiden! =@
 

1 kommentarer

Emma Johansson

30 Jan 2013 22:35

Förstår dig verkligen!!! Så tråkigt! Man vill ju ha att göra hela tiden så att man inte tröttnar! Är ju intressanta saker som händer på op men tråkigt om det är 2 diktat på hela fm ;) Plus 4 raster hihi ^^

Kommentera

Publiceras ej