Hjärnan går på sparlåga

1kommentarer

Ja då var det ju det där med att vända rätt dygnet och få kroppen att inse att man inte måste sova till kl 11 för att vara utvilad. Ja, jag och min sambo bestämde oss för att få ordning på våra sovtider NU, och var uppe i princip hela natten. Han för att han har svårt att sova och ville vara så trött tills ikväll så att han kommer somna i tid, ch jag för att jag sovit rint 12 h per natt det sista, vilket inte håller i längden. Så nu är jag aptrött, men har visat mig själv och min kropp att man inte behöver 12 timmar och att man ska vara glad över den sömn man får. HA!
 
Men detta är ju såklart inget vi ska göra igen, det var bara en engångsgrej för att chocka kroppen, så att man kan komma in i rätt vanor igen. =)
 
Idag blir det fika efter jobbet med min far som är i Göteborg och jobbar idag för en gångs skull!
 

1 kommentarer

Emma Johansson

23 Jan 2013 15:46

Åååh härligt! Har samma vanor jag med och är nog därför jag är så trött! Hoppas att ni får sova gott ikväll! <3

Svar: Det fick vi, kom upp vid halv nio idag också. ^^ ÅWSM! =)
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej