Träning

0kommentarer

Ja imorgon ska det bli träning. Man måste ju träna bort semlan från idag. ^^ Har bestämt mig för att jag äntligen ska få den kropp som jag vill ha och verkligen tycker att jag förtjänar. Det har varit mycket jobbigt inom min familj det sista och jag har bestämt mig för att man ska se till att man är lycklig och nöjd med sig själv, så tror jag att allt kommer flyta på mycket bättre, både liv och förhållande. =)
 
Idag är det ju faktiskt semledagen så det kommer bli lite onyttigt men imorgon börjar supernyttigt matschema med ca 1500 kcal om dagen, och sedan träning på det så är det perfa! =) Det som jag kommer ta med mig efter FF är att äta ca var 3e timma. Detta håller inte bara igång metabolismen bättre (för efter 3 timmar blir magen tom och den slutar arbeta om du inte ger den mer) utan det ser också till att du håller dig mätt. =)

Jag känner mig riktigt pepp och känner att det är dags att komma i mina snygga kläder som är inköpta som en motivation till att gå ner i vikt till mitt mål. Så ska satsa på att komma ner till ca 70-73 kg innan flytten om 1,5 månader (väger nu 77,5), vilket jag inte tycker är ett helt orimligt mål omman bara ger sig fanken på att det ska gå!
 
Nu jäklar är det kämpa som gäller! <3
 
Drömkroppen:
 
Fitnessinspo:
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej