Ny vecka, nya tag

0kommentarer

Ja jag överlevde hela helgen utan något onyttigt eller någon dricka. Vatten, riktig mat och frukt var det som gällde och det fuingerade riktigt bra. =) Idag är jag dock tyvärr helt slut och min buss som jag skulle åka med in till jobbet var även försenad med 41 min, så en liten dålig start på dagen, men när jag kommer hem i eftermiddag blir det gratäng med kassler, pasta, ostsås, broccoli och gräddädel ost, och en jäkla massa mys!
 
Då jag och min sambo ska flytta snart ska vi imorgon rensa vårat förråd, vilket nog kommer ta en hel del tid, men det kommer vara värt det, jag hoppas att vi får rensat bort MASSA som inte behöver ligga och skräpa i vår nya lägenhet. =)
 
Vet även att det kommer vänta en mellanstor överraskning på mig när jag kommer hem, undrar vad det kan vara? ^^
 

Kommentera

Publiceras ej