Ny livsstil idag!

0kommentarer

Idag kl 17 börjar min nya hälsosamma livsstil. Det blir inget godis, inga onyttigheter, bara bra mat, ingen läsk, ingen alkohol, mycket träning och en förhoppningsvis lite lättare Linda. Har bestämt att nu ska jag slå slag i saken och gå ner till min målvikt en gång för alla, så nu blir det inget av det jag skrev ovan förrän den vikten är nådd. 10 kg, kommer bli jobbigt men jag vet att när jag står där om några månader och vet att jag lyckades kommer det vara värt det! Kommer nog bli några dåliga dagar, när allt känns skit, och kanske några snedsteg, sådant kan man ju inte planera bort, men då är det bara att komma tillbaka på banan. Jag har ju min älskade sambos stöd. <3
 
Idag fick jag en liten försenad present från min bästa vän Emma, 400 gems på SMITE! Så känns som att mitt initiativ till ett bättre och mer hälsosamt liv redan börjar få fördelar. ^^ Nej, men nu får det bli tillbaka till pluggandet så man kanske kan spela någon match ikväll och ev köpa något nytt skin eller ny Gud. ^^
 

Kommentera

Publiceras ej