Ja, nu kommer det ett fluffinlägg

2kommentarer

Ja, som alla andra (eller iaf de flesta, Emma eller hur ^^) som har varit i långa förhållanden så börjar det ju bli dags för det där steget efter att man flyttat ihop, eller ja det är i alla fall den ordningen jag ser det som att saker och ting borde hända i, nämligen förlovning. Det är väl ingen hemlighet att jag längtat ganska länge efter detta, men eftersom min sambo är väldigt skeptisk till detta har det inte varit så aktuellt tidigare, då han helt enkelt inte känt sig redo. Så det har varit mycket drömmande och dyl men nu det sista har dessa drömmar blivit mer verkliga, för nu verkar det som att han är redo också! Yay!
 
Så nu kommer själva fluffet: Förlovningsringar.
 
Jag har funderat länge på vad jag hade velat ha för ring, och det är ju inget lätt val eftersom det är något man kommer ha på sig varje dag, men jag tror nu äntligen att jag kommit fram till min drömring. Och nej, det är inte 40 diamanter och mönster på den utan den är väldigt enkel, vilket jag känner stämmer överens med min stil i övrigt, väldigt enkelt och stilrent.
 
 
 
Detta är de ringar som jag tycker är allra finast, raka och släta. Sedan beror det ju lite på hur tjocka de är och hur de ser ut i verkligheten men det får man väl ta när det blir aktuellt. ^^ Men så, nu har jag fått nörda av mig. Hoppas det inte var ett alltför tråkigt inlägg, ibland måste man bara få skriva av sig, om det man sitter och tänker på just nu. ^^
 
Undrar om det är ett bevis på att man har för lite att göra på jobbet? =P
 

2 kommentarer

Emma Johansson

02 Feb 2013 12:23

Asså gud vad jag blev glad av detta inlägget! Jag trodde ni hade gjort det igår och jag bara: "VAAAAA??! HUR kUNDE HON INtE SÄGA NÅGOT?! jag hade vart så glad och uppspelt att jag inte kunnat hålla mig!!!"
Tog det lite förhastat och läste inte inlägget ordentligt! hahaha men vad skönt att han börjar känna sig redo! =) Så glad för eran skull! Ni hör ju ihop så är det bara!!! <3
Föresten är det dödens snygga ringar! Passar perfekt för dig, du passar allra bäst i enkelheten! Hoppas ni hittar något ni gillar!
BAMSEKRAM <3

Svar: Haha, nja nej då hade jag inte kunnat hålla mig heller, så oroa dig inte, du kommer få reda på det med en gång. ^^
NeutronSt4r

Emma Johansson

02 Feb 2013 13:07

Skönt nu känner jag mig trygg!!!! ;) <3

Svar: Bra det. ^^
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej