Vänner

1kommentarer

Som jag skrivivt tidigare så har jag en helt underbar vän som heter Emma. Hon är min inspiration och den som får mig att vilja bli bättre som människa och ta mig an saker jag inte orkat ta tag i förr. Hon är en fantastisk människa som sprider glädje runt omkring sig och som inte alltid har haft det så lätt här i livet men ändå kämpar på för att göra alla andra runt henne lyckliga med sin positiva "ingenting är omöjligt"-inställning. Om jag hade kunnat hade jag träffat henne varje dag, om så bara en kort stund för att peppa henne och få henen att inse vilken sagolik vän hon är!

 

Nu är det ju tyvärr inte möjligt eftersom vi bor en cirkus 30 mil ifrån varandra, men i mina tankar finns hon alltid. Hejja Emma! Tack för att du finns!

 


 

1 kommentarer

Emma Johansson

09 Sep 2012 14:47

Åh vad jag blir rörd!! Jag är så glad att jag har dig! Alltid där när man behöver tröst, stöd och råd! Tack för att du ställer upp och är fantastisk! Älskar dig bästis! ^^ <3

Svar: Älskar dig med bästis, och allt du skrev om mig passar ju på dig! <3
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej