Sommarens sista dag

0kommentarer

Idag verkar det bli fint väder, vilket gör mig glad eftersom jag är knäpp och mitt humör är fruktansvärt väderberoende. =P Får gärna bli lite mer sol bara. ^^ Det negativa är ju att det blåser så in i bänken här på bästkusten...
 
Vill gå ut och sätta mig på den Italienska Restaurangen som ligger 200 m ifrån vår lägenhet och beställa in massa Tapasrätter och bara njuta! Får se ifall man lyckas övertala sin sambo... ^^
 
Idag är det vila i träningen, har bestämt att tills min fot inte är bra och jag har fått mina inlägg ska jag träna max varannan dag, för att inte slita onödigt mycket på foten och försena läkningen... Dock är det skönt att känna att det gör mindre och mindre ont i foten för varje dag, är ju något positivt i alla fall. =)
 

Kommentera

Publiceras ej