Nolltolerans

1kommentarer

Ja, nu är det bestämt. Nolltoleransen mot godis och chips mm hade sin start imorse och kommer vara till slutet av oktober (med undantag för 14-17 oktober då jag ska tentaplugga) och under tiden ska vi (jag och min sambo) börja äta nyttigt, mestadels med recept från deffmat.blogspot.se, och jag ska träna minst 4 gånger i veckan. =)
 
Ambitiösa planera jag vet, kommer ju säkert bli något snedsteg, men kommer göra mitt absolut bästa. Planering är nyckeln, och matschema och träningsschema ska planeras och sättas upp på kylen. Jag behöver fler kylskåpsmagneter... =P
 

1 kommentarer

Emma Johansson

30 Sep 2012 11:15

Låter även som om du skulle behöva ett extra kylskåp också så du får plats ;)

Svar: Haha, verkligen, det är ju lite för lite med ett sådant halvt. ^^
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej