Mooo*yawn*rgon

0kommentarer

Efter att ha kommit hem kl 22 igår efter jobbet gick jag idag upp 06:30 för att påbörja ännu en arbetsdag. Det som är skönt är ju att man slutar kl 16 idag då, men det är svårt att ha det i fokus när man ska dra sig upp på morgonen... Skönt att man är ledig imorgon och i helgen! Inte många helger man är ledig i det här jobbet...
 
Anledningen till att jag överhuvudtaget är ledig i helgen är att jag och min sambo ska ner till Emma (http://emmashalsoresa.blogg.se) och hennes sambo Johan i Hovmanstorp över helgen. Det ska bli jätteskoj, det var väldigt länge sedan vi träffades så nu ska jag och Emma få "catch up" med lite egen tjejtid också. Vad som väntar är bl.a. promenad, resa till glasriket och en trerätters middag på lördag kväll! Längtar!
 
 

Kommentera

Publiceras ej