Middagsfunderingar

1kommentarer

Sitter och planerar middag. Har en jättebra sida som heter deffmat.blogspot.com där jag tar många recept från men idag känner jag för att hitta på ngt själv. En gryta med quinoa till tror jag det blir, får ta inspirationen som dn kommer borta i affären. ^^
 
Imorgon blir det ner till löplabbet och köpa främre hålfotsinlägg. Sedan är det bara att belasta den så mycket som man klarar av vad jag förstår, inte mycket att göra åt att det gör ont. Kommer gå bort allteftersom sa läkaren,  vilket låter lovande iaf. Förhoppningsvis kan jag springa som jag vill inom en snar framtid, börjar bli dags att börja nu om man ska orka 2,1 mil i maj nästa år...
 
I eftermiddag kommer det nog bli lite blandat av plugg och ev spelande, kanske en film, vem vet. Nu blir det iaf en promenad bort till affären (och kanske lite till) för att handla. =)
 

1 kommentarer

Emma

05 Sep 2012 13:02

Det kommer du fixa galant! Jag har liknande inlägg med en slags "kula" som vinklar foten rätt! Du kommer känna resultat inom en vecka om du går mycket med inläggen. =)
Lägg gärna upp receptet här sedan, nyfiken!

Svar: Ska precis skriva ett inlägg med "recept". ^^
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej