Maten idag

1kommentarer

Har kommit fram till att jag börjat tänka mer på vad och när jag äter det senaste så tänker börjar skriva vad jag äter på dagarna här, lite för att det kan vara intressant att ibland se vad andra äter men mest för att hålla koll på det själv. =)
 

Frukost: Två koppar te, en smörgås och en klementin.
 
Mellanmål: En ny spännande dricka jag hittade, man måste ju lyxa till det lite ibland.
 
Lunch: Korv med bröd
 
Mellanmål; Nutrilett hunger Control, tropisk smak (har blivit helt kär i dessa, fungerar hur bra som helst och blir inte alls sugen på att småäta på samma sätt som jag blev förr sedan jag började med dessa som mellanmål)
 
Middag: Weight Watchers Laxrisotto (inget att rekommendera, torr lax och snarare soppa än risotto)
 
Kvällsmat: Med allra största sannolikhet en kopp te, en smörgås och en (eller ett par) Kiwi

 
Inte min bästa matdag rent innehållsmässigt men känner mig rätt nöjd med att jag lyckats hålla mig till 6 mål/dag vilket är målet. =) Man orkar ju inte alltid göra gourmetmiddag och matlådor innan jobbet. ^^
 

1 kommentarer

Emma

08 Sep 2012 13:05

YAY!!!! du skrev kvällsmat istället för kvällsfika! Du lär dig haha ;)

Svar: Misstag från min sida, förlåt. ^^
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej