Löpsugen

3kommentarer

Blev så jäkla sugen på att springa nu, bara ut och ta en 30-45 min löprunda när man kommer hem... Om Älsklingen sitter och spelar Diablo när jag kommer hem tror jag att jag slår till på det! Åt ju faktiskt ett par godisar förut från personalrummet, och det kan ju inte gå ostraffat... ;-)
 

 
Angående min viktnedgång så har jag gått ner 3 kilo på några veckor vilket kanske inte känns så mycket, men det är ju ett steg i rätt riktning, jag jar ju iaf inte gått upp i vikt. =) Jag mår mycket bättre och det känns som att om inte vågen visar något särskilt så borde i alla fall ett måttband göra det... Ska nog börja mäta förutom att väga, är ju ett bra motivationskompliment!
 

3 kommentarer

Emma Johansson

30 Sep 2012 11:14

Det kommer absolut att visa skillnad om du kör med måttband! Det är jättebra och sedan får du tänka på att du tränar också och det ger ju muskler som väger så fokusera på måtten istället är mitt råd :) ^^

Svar: Jupp, men det är så lätt att fastna i viktträsket, men ska försöka mäta. =)
NeutronSt4r

Emma Johansson

30 Sep 2012 11:20

Ja till en början kan du ju köra både och det funkar ju det med, och sedan när du (förhoppningsvis) ser att måttbandet ger mer resultat än vågen å kanske dukommer fram till att det är roligare att bara använda måttbandet ^^

Svar: Jupp, det märks ju snabbare med måttbandet, gäller att mäta på samma ställe bara, annars kan det bli varierade resultat. =P
NeutronSt4r

Emma Johansson

30 Sep 2012 11:24

a det är det svåraste, jag körde att jag mätte på bredaste stället men det ändrades så när jag tränade så det varierade för mycket, skulle helst vilja ha en tatuerad linje att gå efter ;) haha just kidding ^^

Svar: Jo, det hade ju varit smidigt i det syftet men kanske ingen tatuering man skulle vilja ha kvar sen. =P Samma här, men det kan ju som sagt var variera lite. =/
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej