Längtan efter höstmys

0kommentarer

Idag blir det jobb på kvällen, skänt att få lite sovmorgon för första gången på 4 dagar. ^^ Dock blev det inget tränat imorse som jag hade tänk, men det får bli imorgon istället, när jag är ledig. =)
 
Det är ju fortfarande ganska varmt ute idag, trots att de sa att det skulle ösregna idag. Det kanske kommer framåt kvällen, tur att man sitter inomhus och jobbar då iaf. Trist dock att man inte är hemma och kollar på film och myser med sin sambo, med regnet smattrandes utanför... Längtar nästan lite till den riktiga hösten nu när det ändå inte är sommar, så man kan sitta inne och tända värmeljus om kvällarna och mysa ner sig i soffan med någon bra skräckfilm. =)
 
Ska bli intressant nu när jag bestämt mig för att börja springa på riktigt, får nog bli till att köpa fodrade löparbyxor till hösten, annars kommer jag väl frysa ihjäl hur fort jag än springer. =P
 

Kommentera

Publiceras ej