Halvblind dag

2kommentarer

Ja, nu skulle man väl kunna säga att det har varit en ordentlig inläggstorka i några dagar, vilket dock beror på händelser i familjen som har gjort att jag har behövt ta en paus från bloggandet. Men nu är jag tillbaka igen. =)
 
Är enligt mig den första riktiga höstdagen idag, med regn och rusk och kyla. Hade tänkt att gå ut och springa idag med programmet Zonbies, Run! men det får nog bli någon annan dag, är inte riktig sugen på att ge mig ut i blötan. Dessutom är jag helt slut efter helgen, kom knappt upp ur sängen imorse. (Kan ju tilläggas att jag gick upp ur sängen 7 min innan bussen åkte och det tar 3 min ut till bussen, så det var ganska effektivt morgonstök ^^)
 
Dessutom glömde jag mina glasögon hemma så nu sitter jag halvblind och försöker skriva diktat. Whoopie.
 

2 kommentarer

Emma

17 Sep 2012 13:44

Är den appen bra? Hur funkar den? Testa i helgen? =D

Svar: Vet ej, ska köpa den när jag kommer hem. =) Vill kunna ladda ner den med en mer stabil uppkoppling är mitt mobila nätverk. ^^ Men jag hoppas det, verkar grymt motiverande!
NeutronSt4r

Emma

17 Sep 2012 13:47

Ja jag tyckte också det, men är det så att du måste träna för attkunna fortsätta spelet? Det är i så fall sjukt smart! ^^

Svar: Jupp, du låser upp mer och mer saker ju mer du tränar och så. ^^ Och så kan man ha inställt så att du helt plötsligt blir jagad av zombiesen och att du måste springa snabbare i 2 min och så. ^^
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej