Framsteg

1kommentarer

Igår var jag ute och sprang (*duktiga jag*) och sprang faktiskt över 6 km idag också. Min GPS på mobilen ljög och sa ca 5 km men jag vet att det är mycket längre, eftersom jag mätt sträckan förut. =P Känner att min kondition börjar bli riktigt bra, blir intr trött på samma sätt som jag blev i början, utan nu är det enbart min vad som sätter stopp för mig. Får ju stanna ca 3 gånger a 30 sek på en löprunda för att skak liv i foten och få känseln tillbaka. Lite trist men skänt att känna att man gör framsteg! Kan ju springa längre och längre för varje löprunda tills vaden strular också, vilket är ett gott tecken. =)
 
Idag är det jobb tills 21 och sedan börjar man kl 7 imorgon bitti så ingen träning idag, men imorgon ska jag ut igen. =) Då ska jag försöka komma upp i 45 min löpning. =) Milen känns inte så långt borta nu!
 
Kan även säga att mina skor är helt underbara, rekommenderas starkt! Känner att det verkligen gör skillnad mot mina gamla, är så myckety bekvämare och mer dämpande att springa i dessa skor. Sedan gör det ju inget att de är snygga också. ^^
 

 
 

1 kommentarer

Emma Johansson

30 Sep 2012 11:10

Hejja hejja! Du kämpar på bra!! Skönt att känna av förbättringarna ^^

Svar: Verkligen, känner att konditionen verkligen blir bättre. =)
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej