Besök i Hovis

1kommentarer

Måste bara berätta om att det bara är 2 veckor kvar till jag och min sambo åker till Hovmanstorp för att hälsa på världens bästa par-kompisar, Johan och Emma (Emma som för övrigt är ägaren till den fantastiska bloggen jag berättade om häromdagen: emmashalsoresa.blogg.se). Längtar massa! Ska bli en riktig superhelg med massa skoj, den där promenaden vi har planerat länge, god mat och kanske något gott till!
 
Jag och Emma är ju en livsfarlig kombo! (If you know what I mean Emma ^^) Too much awesomeness!

1 kommentarer

Emma

08 Sep 2012 12:59

ÅÅÅÅÅH vad jag längtar! Det ska bli såååååå skoj! En riktig långpromenad ska det bli. Så funderar jag på om vi ska käka lite trerätters efter det och givetvis gott att dricka! Mycket trevligt kommer det bli! och kanske lite galet också!!! ;)

Svar: Man vet ju aldrig med oss. ^^ Var länge sen det blev "lite galet" nu. ;-)
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej