Att träna eller inte träna

1kommentarer

Första pausen för dagen på jobbet. Det är fullt upp som läkarsekreterare. ^^ Sitter och funderar på om man orkar med ett träningspass på Sportlife när man kommer hem, eller om det bara blir uppvilande av min stackars onda fot... Eller ja stackars och stackars, är ganska förbannad på den att den gör ont nu eftersom jag är sjukt sugen på att ut och springa och börja träna inför Göteborgsvarvet nästa sommar, men vad kan man göra...
 
Så fort den är bra igen och jag har tillstånd från läkaren så jäklar! Första milen skall ha varit sprungen innan jul, det har jag gett mig på!

1 kommentarer

Emma

04 Sep 2012 21:03

Grymma du! Jag hejjar på dig det fixar du hur lätt som helst!! ;)

Svar: Bara man tränar tillräckligt så borde det gå. ;-)
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej