2 timmar kvar...

0kommentarer

...innan arbetsdagen är över. Det som är segt är att jag kommer gå upp kl 04:30 imorgon för att ta bussen in till jobbet kl 05:20... Whoopie...
 
Känns nästan som att det inte kommer spela någon roll hur mycket sömn jag får inatt, kommer ändå vara trött imorgon när jag ska upp, så man får väl ta tillvara på kvällen/natten istället. ^^ Supersugen på att spela Diablo 3 men har en känsla av att en viss sambo kommer uppta datorn och spelet när jag kommer hem. Dessa nördar. ^^
 
Anyhow, har inte orkat träna sedan i tisdags vilket är lite slappt, jag vet, men det ska bli bättring i helgen. Imorgon blir det Uddevalla för att fira Älsklingens syster direkt efter jobbet så ingen tid för träning då... =/
 
Måste få en ledig hemmahelg snart, känner att jag bara jobbar och jobbar hela helgerna...
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej