Veckans bryt...

0kommentarer

...fick jag tidigare idag när jag fick reda på att en sak jag hoppades skulle gå i lås inte gjorde det. Det var änna droppen som fick bägaren att rinna över och jag var riktigt förbannad i säkert en timme innan jag lugnade ner mig ordentligt. Var så arg så jag kokade, och min stackars sambo fick ta emot ett par sms som jag absolut inte tänker upprepa här, bara för att jag var tvungen att gnälla av mig.
 
Jag bara jobbar och jobbar hela tiden, alla helger, kvällar, känns som att jag inte har någon sammanhängande tid ledigt tillsammans med min sambo. Börjar bli riktigt irriterad på det, förstår att det är ont om folk men jag både kan och vill inte jobba alla helger!
 
Ugh! Nej nu får jag ta en paus och lugna ner mig, känner att jag håller på att bli förbannad igen!
 

 
 

Kommentera

Publiceras ej