Tentaplugg och träningstorka

0kommentarer

Man kan väl säga att det blivit lite dåligt med bloggandet det sista, blir väl så när man har fullt upp med tentaplugg. Har inte blivit så mycket träning det senaste heller, blev en rask 40 min promenad igår och en springtur i tisdags men annars tar jag det ganska lugnt. Annat blir det nästa vecka när jag gjort tentan, då ska träningen igång på allvar igen!
 
Just nu är det mest att fokusera på maten, igår blev det råris från Kung Markatta med en konservburk curry (färdigmat, ajabaja jag vet) och Naan-bröd med sallad till. Mums! Ganska lätt att göra också, förutom att riset står på spisen i en halv evighet innan det ens blir i närheten av färdigt.
 

 
Jag har även bestämt mig för att prova en ny hudvårdsserie, då ingen av de jag provat tidigare fungerar särskilt bra ihop med min hy, inkompatibla skulle jag använda för att beskriva mitt och alkoholbaserade rengöringsprodukters förhållanden. Så nu håller jag på och testar Dermalogica's serie UltraCalming, vilken ska funka mycket bratill känslig och torr hy. Får hoppas på detta!
 
 

Kommentera

Publiceras ej