Förkyld!

0kommentarer

Jaha, då börjar man dagen med att näsan bara rinner och man glömde glasögonen hemma. Underbart! Var ute och sprang  6,5 km igår, vilket gick riktigt bra. Gick inte supersnabbt men var det snabbaste jag sprungit hittills. =)
 
Hade egentligen tänkt att gymma idag men när jag känner mig lite halvdan så vill jag inte riskera ngt utan det får bli en vilodag istället. =) Tränade ju som sagt var faktiskt igår. ^^ Känns ganska överkomligt att springa en mil innan jul, när jag ändå är uppe på 6,5 km så är det ju bara 3,5 km kvar, vilket jag tror att jag skulle orka springa, bara väääldigt långsamt i nuläget. Innan jul ska det vara i närheten av 1 timme på milen, vilket jag verkligen hoppas och tror på att jag kan klara av ! =)
 
Igår blev det en ny maträtt som jag inte testat att laga förut, "dietistens Carbonara". Riktigt gott, och ska vara nyttigt också så jag är nöjd. ^^
 

 
 

Kommentera

Publiceras ej