Dålig dag

0kommentarer

Denna dagen började ganska dåligt, med ett litet panikångest anfall över min kommande tenta. Känner att jag inte orkar plugga, men vet att jag måste, och att jag borde börjat tidigare och att jag inte kommer ha tillräcklig disiplin för att plugga ordentligt osv... Kort sagt var på rätt så dåligt humör, men då fick jag ett litet sms från ÄLsklingen där han frågade om jag ville äta lunch med honom innan jobbet, vilket jag såklart ville! Det visade sig också vara exakt vad jag behövde, för efter lunchen kände jag att det allt var ganska överkomligt ändå, om jag inte har större problem än en kuggad tenta på läkarlinjen har jag inte så stora problem ändå. Det är bara att plugga och stå i! Det kommer vara värt det när jag går ut från tenta och känenr att jag gjort mitt bästa, och kanske tom känner att jag klarade den! =)
 
Idag blir det ingen träning, eftersom jag mådde såpass dåligt igår och inte känner mig helt bra idag heller blir det lte uppehåll, får äta nyttigt istället. Ställde mig på vågen idag och till min stora glädje(!) hade jag gått ner ytterligare 1 kg och ligger nu alltså på 78 kg. =) Pepp!
 
När jag har gått ner till ca 70 kg ska jag köpa ett par sådana här byxor:
 
 
Riktigt snygga tycker jag dem är, och är något att sträva efter förutom viktnedgången! =)
 

 

Kommentera

Publiceras ej