Fitnessfighten Dag 27

0kommentarer

Idag är det dag 27 på FF och kan direkt säga att det inte blivit träning på 3 dagar nu, pga förkylning och att jag fyllt år. Trist att man latat till sig så otroligt men ikväll blir det träning igen. =) Har heller inte följt matschemat helt till punkt och pricka, men latheten har smugit sig in där också med födelsedagsmiddag på en krog och lite lyx i form av godis och chips på min födelsedag. Men det tycker hag faktiskt är helt ok, då man bara fyller en gång om året! Imorgon blir det dock andra bullar, då ska jag till affären och handla, och så blir det matschemat igen! Känner att jag verkligen vill gå ner till min målvikt och då krävs det disciplin, vilket jag haft lite dålig med det sista, men nu jäklar!
 
Hoppas att jag inte gått upp för mycket i vikt under mina "fridagar" och att det fortfarande finns möjlighet att ha gått ner ca 6 kg till sista i månaden. =/ Hade ju gått ner 4,5 kg till 20:e november, och det ska iaf bli 5,5 kg till innan året är slut. 70 kg innan nyår!
 

Kommentera

Publiceras ej