Fitnessfighten Dag 10

1kommentarer

Är nu precis tillbaka från det sista träningspasset under dagen, det blev två idag då både jag och Älsklingen inte mådde så bra igår och var tvungna att hoppa över träningen, så då får man kompensera dagen efter. ^^
 
Invägningen var spännande och både jag och älsklingen fick bättre resultat än vi hoppats på, då det är dagarna 10-20 som man ska gå ner mest under. Men trots nya vanor, och stor omställning av kost och träning så hade vi lyckats med:
 
Jag: -2,1 kg och 2,5 cm i midjan.
Älsklingen: -2 kg och 2 cm i midjan.
 
Känns som en bra start på månaden, men det känns lite galet att det redan är 1/3 som gått!
 
Imorgon blir det jobb och sedan till Uddevalla och fira Fars Dag! =)
 

1 kommentarer

Anonym

15 Nov 2012 02:36

Hej! Du är SÅ duktig! Jag önskar jag kunde ha sån diciplin! Jag är utomlands nu men när jag kommer hem igen vill jag gärna hålla igen i två veckor. Jag vill vill vill men det är svårt. Vi får peppa varandra! Lycka till!

Svar: Tack! Men idag känner jag gårdagens träning i benen kan man säga, enbens-knäböj är inte att leka med. ^^ Vet att det är svårt, men om vi peppar varandra tror jag det kommer gå alldeles utmärkt! Jag och min sambo har satt upp delmål som man får om man klarar 10, 20 och sedan 30 dagar i sträck utan fusk, och det har gått bra hittills. =)
NeutronSt4r

Kommentera

Publiceras ej