Tentan är över!

0kommentarer

Ja nu är tentan över, och jag har preccis varit på Myrorna på Järntorget och kollat runt en del, fyndade bl.a. en skjorta och en tröja som var supersnygga, kostade sammanlagt 110:-. Score!
 
Idag blir det bad och bara ta det lugnt, ligger marinerad lövbiff i kylen och en potatisgratäng med västerbottensost till det. Mums. ^^ Sedan blir det bad och en hel del SMITE, har längtat som en tok efter att kunna spela SMITE utan att känna att jag kunde pluggat istället.
 
Imorgon kommer min bror och mor ner till Göteborg för att hämta några grejer från den gamla lägenheten som min bror ville ha till sitt rum, roligt att sakerna kommer till användning. =) På söndag blir det flyttstädning, inför besiktningen den 20:e. Catrin kommer ner och hjälper till och sedan blir det middag på restaurang för att fira att allt äntligen är klart med den gamla lägenheten, och för att tacka Catrin för hjälpen. ^^
 
Nej, nu ska jag gå om LUSH och köpa badbomber!
 

Kommentera

Publiceras ej