Kort jobbdag idag, eller ja, typ

0kommentarer

Ja idag blir det en vanlig jobbdag, men idag känns den kort med tanke på att jag jobbade 14 timmar i sträck igår. ^^ Var ganska trött när jag kom hem, så blev lite slappande och sedan en match SMITE med Emma, Johan och Edvard, och det var nog min bästa match med Hades hittills. ^^ Synd bara att alla mina initiates slutade med att jag dog då vår "supposed" carry (Johan *cough*) var på andra sidan banan. Men men, vi vann ändå. ^^
 
Idag blir det mer packande när jag kommer hem, ska packa ner det absolut sista som går, innan det säkert är dags för lite mer SMITE, och lite plugg. ^^ Såg det nya avsnittet av The Walking Dead igår innan jag och Älsklingen somnade, och kan säga att det är verkligen en fantastisk serie, även om jag HATAR vissa personer i den.
 
Ibland så känns det bara:
 
 Yes, I speak meme fluently.
 

Kommentera

Publiceras ej