Tentaplugg...

0kommentarer

Ja nu sitter man här och pluggar, kan inte säga att det var så här jag ville spendera dagen innan min födelsedag, men kan ju se fram emot en underbar födelsedag imorgon efter tentan. =)
 
Har inte blivit någon träning idag, har inte känt att jag kan avvara en minut från plugget och sitter just nu uppe i vårt studierum i huset, och har nog fyllt whiteboardtavlan med anteckningar och bilder 20 gånger vid det här laget, men det känns bättre för varje tentafråga man gör och lyckas med. =) Är konstigt nog väldigt optimistisk inför imorgon, men det är ju skönt det för en gångs skull. Det brukar kännas så fort man öppnar tentan om det kommer gå bra eller ej, så vi får väl se imorgon. ^^
 
Nej nu ska jag plugga, men lämnar en länk till en bild som jag känner mig nu, förutom att jag pluggar anatomi och inte histologi då, den delen är jag klar med för länge sedan. ^^
 
http://whatshouldwecallmedschool.tumblr.com/post/35800576356/when-im-trying-to-learn-histology-but-none-of-the
 

Kommentera

Publiceras ej