Fitnessfighten Dag 6

0kommentarer

Ja nu är man inne på dag 6 av FF och det känns lättare att träna en timme om dagen, vilket jag var orolig för i början att jag inte skulle hitta tillräckligt med motivation till att orka göra varje dag, men som tur är har man en sambo som trycker ut en genom dörren och bort till gymmet. ^^
 
Maten går bra också, sötsuget har nästan helt gått bort och det har inte varit ett endaste litet slarv hittills!
 
Har lagt till ett konditionspass extra förutom de 2x10 som redan är inplanerade, det kändes som att jag inte tog ut mig ordentligt och känner att när jag lika gärna är borta och tränar kan jag göra det ordentligt! =)
 
Dock blev den här dagen lite skum, då min chef ringde och bad mig jobba natt idag istället för mina kvällspass idag och imorgon. Skönt att byta två pass mot ett, men matschemat kommer bli lite skumt inatt. ^^ Förhoppningsvis kommer jag klara mig utan att behöva något mer än mitt ordinarie matschema, men det kommer ju vara 10 timmar extra på denna dagen... =/
 
Jag fick även en superfin present på posten av världens bästa Emma, som verkligen gjorde min dag, hon är verkligen underbar! <3
 

Kommentera

Publiceras ej