Fitnessfighten Dag 28

1kommentarer

Idag är det inte långt kvar på FF, men jag ska ju fortsätta efteråt med ungefär samma vanor så det känns inte som att det kommer bli något "avslut" på det sättet som det kanske blir för vissa efteråt. Det är ju trots allt en ny livsstil man försöker lägga sig till med. =P
 
Nu är det inhandlat mat och grönsaker ligger uppskurna i lådor i kylen så nu finns det inga undandlykter som gäller för att inte "orka" äta nyttigt. ^^
 
Träningen ikväll blir samma som i början av FF, för att jämföra hur mycket man har utvecklats under månaden, men jag har ju redan märkt att det har gjort stor skillnad eftersom jag ökat från 2 kg på hantlarna till 5 kg. Hoppas att jag kan fortsätta vara lika duktig så jag kommer ner till min målvikt! =)
 

1 kommentarer

Emma

01 Dec 2012 22:16

Du är en riktig kämpe, trots att du har det motigt så klarar du det ändå! Du är grym och jag är såååå avundsjuk!!! Bäst är du hjärtat <3

Kommentera

Publiceras ej