Fitnessfighten Dag 16

0kommentarer

Nu är mer än hälften av Fitnessfighten gjord! Har HEMSK träningsvärk idag men det är bara att köra på, bästa botemedlet mot träningsvärk är ju trots allt mer träning... ^^ Ska bli intressant att se vad det är för ny övning de lagt till i programmet idag, en övning byts ju ut nästan varje dag nu när man kommit igång med träningen. =)
 
Fick btw en stor egoboost idag när jag provade ett par gamla byxor som jag inte ens varit i närheten att gå i på länge, och jag fick på mig dem! Precis och vågade inte riktigt sätta mig ner, men jag fick bannemej på mig dem! Det är verkligen av sådana saker man får upp motivationen på topp att fortsätta! =)
 
I helgen blir det dop och i början av nästa vecka kommer världens bästa vän Emma och hennes sambo och hälsar på mig och Älsklingen, ska bli sjukt roligt! Då blir det långpromenad och tjejsnack, för det har jag bestämt! =)
 
Tillägg: Glömde att skriva detta, men har även ett inbokat möte med en PT från Fustra, Elite Wellness. Ska bli superskoj att höra vad hon har för råd och tips för att lyckas med träningen. =)
 

Kommentera

Publiceras ej