Fitnessfighten Dag 14

0kommentarer

Ja nu är man nästan halvvägs i Fitnessfighten, känns helt ok att träna varje dag och maten börjar gå lättare att improvisera med. =) Dock kan jag ju säga att jag är ordentligt sugen på att kunna ta en macka till frukost el dyl, och en skål med tzatziki-dipp och morotsstavar hade inte suttit fel. ^^
 
Den 1 december kommer vara en fri-dag, då jag får äta i princip vad jag vill, men sedan kommer det bli en dag i veckan med onyttigheter, och 4 träningspass i veckan trots att FF är över, man vill ju inte tappa alla goda vanor man lagt till sig med! Hoppas på att vara nere under eller i närheten av 70 kg innan nyår, så att det kan bli ett nyårslöfte att gå ner de sista 5 kilona och sedan hålla sig jämnt där!
 
Det har ju trots allt varit mitt största problem, att jag går upp i ner i vikt hela tiden, så det hade varit trevligt att ligga stadigt ett tag!
 

Kommentera

Publiceras ej